IT

I Dansk IT & Automation har vi stor erfaring med IT, både i kontormiljøer, og i industrien. Vores IT support håndterer dagligdags IT problemer, og kan hjælpe nemt og hurtigt pr. telefon og via fjernkontrol på PC. Hvis det er nødvendigt kan vi også komme til din virksomhed med kort varsel.

Indenfor IT tilbyder vi følgende:

  • Salg af hardware og software
  • Opsætning og konfiguration af arbejdsstationer, servere
  • Brugersupport
  • Opsætning af mobil og netværk
  • Rådgivning
  • Online backup
  • Overvågning
  • Antivirus
  • Netværksløsninger
  • Opsætning af mail på telefon og PC
  • Support ved dagligdags IT-problemer

Salg og Rådgivning

Dansk IT & Automation ApS har en bred erfaring inden for IT løsninger både til mindre, og store virksomheder. Derfor kan du som kunde drage fordel af vores ekspertise, når du står for at skal have nye IT løsninger.

Dansk IT & Automation ApS sælger IT hardware og software til konkurrence-dygtige priser. Er der behov for installation, så klarer vi også dette.

I samarbejde med vores kunde sikrer vi en stabil drift af jeres IT løsning, så I ikke selv behøver at bekymre jer.

Support

En virksomhed fungerer kun hvis deres IT systemer fungerer hele tiden. Derfor er det vigtigt for alle kunder at nedetiden er så kort som muligt. Dansk IT & Automation ApS tilbyder remote support, så vi kan starte afhjælpningen af kundens problemer hurtigt.

Hosting

Det bliver mere almindeligt at selv mindre virksomheder har sine IT løsninger hostet, det er en fordel fordi man slipper for at investere større beløb i hardware, man slipper også for have udgifter til strøm.

Derfor tilbyder Dansk IT & Automation ApS hostede løsninger, såsom:

  • Office 365 + backup
  • Web og mailhotel
  • Online Backup
  • Virtuelle servere
  • Professionel Industri VPN løsning.(remote support løsning for maskinbyggere)

Sikkerhedscheck

Det er vigtigt at sikre sin virksomhed mod trusler såsom hacking, virus, spyware etc. Dansk IT & Automation ApS laver gerne en gennemgang af jeres IT system, og præsenterer kunden for en statusrapport.

Derefter vil vi i fællesskab med kunden vurdere om der er behov for bedre sikring.

Scroll to top